18.9.14.

50 Random Facts About Me Tag

Since i'm sick and can't go out to photograph my outfit,i'm going to do a tag that i liked since it became popular,and so these are 50 random facts you didn't  know about me! Enjoy! :D

1.How did i get the name i have?
Well,i was supposed to be called Angie,because my dad liked the song "Angie" form Th Rolling Stones,and my mom said:''No,I hate that song,let's name her something completely different''. And so i was named Ema,which has German origins and also means universal and goddess of war!  
2. Name 3 thing that are close to you?
  • Bear cup with tea
  • Phone 
  • Homework papers 
3.When's the last time i cried?
Well it's not kinda crying but my eyes water from sickness so i'm going to say that! ^__^
4.Do i like my handwriting?
When i really try to write nicely i LOVE it! But when i'm in a hurry i write horribly.
5.What's my favorite type of meat?
Chicken!!! :)
6.Do i have children?
I'm a child!
7.Am i sarcastic?
You can say that i am! 
8.Have you ever be to another country?
Yes,i've been to England,Germany,Austria,Hungary,Macedonia,Bosnia and Herzegovina,Croatia,Montenegro,Greece..
9.Would you like to sky dive?
YESSSS!! That is my DREAAAM!
10.What is the last movie you watched?
"The Spy Who Loved Me"
11.Phone ringtone?
2Bad - Michael Jackson
12. What's my favorite ice-cream flavor?
Banana and Chocolate
13. Red or Pink?
PINK!
14. Who i miss the most?
My grandma,who passed away year and a half ago,and some people that really meant to me everything and then let me down,horribly.
15. What's m favorite food?
Arrabiata Pasta!
16. What shoes i have at the moment on me?
Pink Crocs! :)
17. What am i currently listening?
Hot Stuff - Donna Summer
18. What did i eat most recently?
Cheese Toast,and it was yummy! ;)
19.Do you dye your hair?
NO,i mean,i had like a rainbow ombre a year ago but that's pretty much it.
20. Favorite perfumes?

  • Just Cavalli (Her)
  • Gucci (Rush)
  • Chanel (No. 5)
  • Diesel,white one,i don't know the name
21. Last telephone conversation?
Mom :)
22. Beach house,or small cottage in the mountains?
Without a doubt BEACH HOUSE!
23. Favorite sports?
Karate,Basketball,Tennis
24. Eye color?
I have earthy eye color and by that i mean half green and half brown.
25. Do you wear contacts?
I have blue contacts,for fun.
26. What phone do i have?
Samsung Galaxy S4
27. Phone Wallpaper?
With My Husband ;)
28. Hug of Kiss?
Both.. xoxo
29. Favorite dessert?
Laduree 
30. If i had a superpower i would have?
The power to fly,to teleport,to turn back the time...
31. Favorite song of the moment?
This Place Hotel - Michael Jackson
32.Internet or TV?
Internet
33. Favorite sound from Nature?
Waves
34. Do i have any talents?
I'm self-taught pianist and guitar player,i studying drums,people say i know how to sing and act and that i would be a great LAWYER! :)
35. What's my zodiac sign?
I'm a Libra
36. If I could choose,where would i live?
I think probably NYC,London or Zurich!
37. Cheeseburger or Hamburger?
Cheeseburger! :D
38. Favorite drink?
Without a doubt WATER!
39. Favorite TV Show?
F-R-I-E-N-D-S!












40. My favorite shirt?
My Tiger Ed Hardy!






















41. Pepsi or Coke?
COCA~COLA!
42. What's the weather like at this moment?
It's sunny but cold,the worst kind! :(
43.  Favorite quote/question?













44. Last text you sent?
I was explaining directions to my friend! 
45. Favorite make-up product?
My Chanel Brow kit.

46. When did you wake up this morning? 
at 8 o'clock :)
47. Favorite pair of earrings?
Spiral orange ones




















48. Instagram or 
Facebook?
Well i love Instagram and i need FB for school so i'm gonna say both!
49. Craziest pair of boots?
Well i have so many,and i don't know where the most of them are so i'm going to say Iron Fist!






















50. Did you enjoy answering the questions?
Yes! ;D 



Ukratko i na spskom:

1.Kako sam dobila ime?
Moja tata obozava pesmu ''Angie" od The Rolling Stons-a,i zeleo je tako da me nezove,a moja mama ne moze da je smisli tako da je rekla da moje ime mora biti univerzalno i tako sam dobila ime Ema,koje ima nemacko poreklo i znaci boginja rata!
2. 3 stvari koje su pored mene:

  • Meda solja sa cajem
  • telefon
  • domaci zadaci
3. Kada sam poslednji put plakala?
Pa ne mogu da se setim,ali posto sam bolesna suze mi oci i hajd' reci cemo da je to plakanje! ^__^
4. Da li mi se svidja moj rukopis?
Kada se potrudim da lepo pisem rukopis mi je najlepsi,a kada zurim da zapise neku belesku li tako nesto to postaju japanska slova! xD
5. Koje meso najvise voli?
Piletina je zakon!
6. Imam li decu?
Pa posto sam ja jedno malo dete u dusi(i izvan nje :D) nemam!
7.Jesam li sarkasticna?
Umem da budem,nekad mi se to obije o glavu jer ljudi ga ne shvate.
8. Da li sam ikada bila u nekoj drugoj Drzavi?
U Engleskoj,Nemajckoj,Madjarskoj,Crnoj Gori,Bosni,Makedoniji,Grkoj,Hrvatskoj,Austriji..
9. Da li bi zelela da Sky Diveujes?
DAA! To mi je najveca zelja!
10. Poslednji film koji sam gledala?
"Spijun Koji Me Je Voleo"
11. Kako mi zvoni telefon?
2Bad - Michael Jackson
12. Omiljeni sladoled?
Volim onaj na kugle,pa onda uzimam bananu i cokoladu a ponekad i pistace!
13. Crvena ili Roza?
ROZA!
14. Ko mi najvise nedostaje?
Moja baka,i neke osobe koje su mi mnogo znacile,i koje su me izneverile.
15. Omiljena hrana?
Arrabiata pasta,obicna paradajz sos pasta...sve u svemu PASTA!
16. Sta nosim na nogama?
Roze crocsice! :) 
17. Sta trenutno slusam?
Hot Stuff - Donna Summer
18. Sta sam najskorije pojela?
Tost sa punooo sira i malo sunke! :D
19. Da li se farbam?
Ne,ali imala sam fazu prosle godine,i tada sam imala ombre u duginim bojama!
20. Omiljeni parfemi?
  • Just Cavalli (Her)
  • Gucci (Rush)
  • Chanel (No. 5)
  • Diesel,beli,sa kravicom na kutiji!
21. Sa kim sam poslednji put pricala telefonom?
Sa Mamom! <3
22. Kuca na pazi ili mala kolibica na planini?
Volim ja planine ali vise volim kucu sa pogledom na plazu!
23. Omiljeni sportovi?
Karate,Kosarka i Tenis 
24. Moja boja ociju?
Zeleno-braon
25.  Da li nosis sociva?
Za vid ne nosim nista jer imam oko sokolovo,a ovako imam plava sociva.
26. Koji telefon imam?
Samsung Galaxy S4
27. Pozadina na telefonu?
Moja najomiljenija slika na svetu,sa Leonardom Dicapriom!
28. Poljupci ili zagrljaji?
Ma oba! xoxo
29. Omiljen desert?
Laduree makarunsi!
30. Da imam moc,to bi bila?
Moc da letim,da se teleportujem,da imam vremeplov..
31. Trenutno omiljena pesma?
This Place Hotel - Michael Jackson
32. Internet ili TV?
Internet,jer mogu tu i TV da gledam!
33. Omiljeni zvuk iz prirode?
Talasi...
34. Da li imam neke talente?
Sama sam naucila da sviram klavir i gitaru,idem u muzcku za bubnjeve,znam da pevam i da glumim i svi kazu da bi bila odlican ADVOKAT!
35. Sta sam u horoskopu?
Ja sam neodlucna Vaga! :)
36. Kad bi mogla da biram gde cu da zivim izabrala bi?
Pa posto sam neodlucna,to bi bilo NYC,London ili Cirih
37. Cizburger ili Hamburger?
Cizburger,zato sto sir volim vise n'o ista! xD
38. Omiljeno pice?
Voda
39. Omiljena serija?
''Prijatelji''
40. Omiljena majica?
Ed Hardi tigar majica
41. Pepsi ii Koka~kola?
KOKA~KOLA!
42. Kakvo je vreme trenutno?
Pa ja voim kad je suncano,ali je trenutno suncano a hladno! NAJGORE!
43. Omiljeno pitanje/izreka?
Kada je na VMA Beyonce pitala:''How did you wake up this morning?"  Naravno odgovor je bio FLAWLESS!
44. Poslednje poruka koju sam poslala?
Objasnjavala sam drugarici kako da pronadje ucionicu! :D
45. Omiljeni sminka?
Posto je nemam puno,reci cu Chanel kit za obrve
46. Kada sam se probudila jutros?

U 8 sati,jer ko rano rani dve srece grabi!(to se nazalost ne odnosi na mene! xD)
47.  Omiljene mindjuse?
Spiralne narandzaste
48. Instagram ili Facebook?
Instagram volim(pratite me na emmathegojacic) a fejsbuk koristim zbog skole(koliko to grozno zvucalo)zato oba!
49. Najludji par cizmica?
Vuku na,Ed Hardy kad bi upoznao Kruelu DeVil!
50. Da li sam uzivala u odgovaranju?
Da,ako neko im jos neka pitanja neka me slobodno pita u komentarima! :) 

Нема коментара:

Постави коментар